Əməliyyatlar şöbəsinin mütəxəssisi

Unicapital "Əməliyyatlar şöbəsinin mütəxəssisi" vakansiyasına müraciətlərin qəbulunu açıq elan edir!

Tələb və öhdəliklər

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Zəruri hallarda müvafiq ixtisas şəhadətnaməsinin əldə edilməsi üçün qanunvericiliyə uyğun akkreditasiyadan keçmək

  • Cəmiyyətin iş prinsiplərinə əməl etmək, işə davamiyyətə və əmək intizamına riayət etmək

  • Vəzifə öhdəlikləri və səlahiyyətlərinin çərçivəsindən çıxmamaq şərtilə, fəaliyyətini mövcud Əsasnaməyə, şirkətdaxili prosedur və qaydalara uyğun həyata keçirmək

  • Rəhbərliyə Şöbənin icraatında olan işlərin vəziyyətinə dair hesabat təqdim etmək və işin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı müvafiq təkliflər vermək

  • Aparılan əməliyyatların (hesabların açılması, hesablaşmalar, müştəri tapşırıqlarının icrası, dilinq və s.) daxili uçot sistemində qeydiyyata alınmasının təmin etmək, təmin edilməsini təşkil etmək və nəzarət etmək

  • Əməliyyat sənədlərinin saxlanılmasının təmin edilməsi

  • Müştərilərinin hesabatlarının və uçot sisteminin düzgünlüyünün təmin edilməsi, o cümlədən, mütəmadi olaraq onların qarşılıqlı uyğunluğunun yoxlanılması

  • Göstərilən xidmətlər üzrə açılan bütün hesabların monitorinqi

  • Xidmət istiqamətinə uyğun olaraq əlaqəli kontragentlərlə o cümlədən, nəzarət orqanı ilə kommunikasiyanın təşkili və aparılması

  • Məlumatların uçot sistemində düzgünlüyünü mütəmadi üzləşmələr yolu ilə yoxlamaq

  • Müxtəlif işçi qruplarının tərkibində fəaliyyət sahəsi üzrə iştirak etmək

  • İşin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı müvafiq təkliflər vermək

  • Müvafiq əməliyyat sistemlərində və platformalarda hesabların açılması

  • Depozitar sistemində qiymətli kağızlarla əməliyyatların icrası

  • Əməliyyat sənədlərinin daxili prosedurlara müvafiq olaraq saxlanılması

  • Müştəri hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi

Namizədə dair tələblər:

  • Ali iqtisadi təhsil

  • Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il

  • İnvestisiya fəaliyyətinin və iqtisadi nəzəriyyənin əsaslarını bilmək

  • Danışıqlar aparmaq bacarığı və problemli vəziyyətlərin həlli təcrübəsi

  • Korporativ davranış normalarını bilmək

  • Azərbaycan dili üzrə sərbəst bilik

  • İngilis və Rus dilləri üzrə bilik üstünlükdür

  • Kollektivlə ünsiyyət qurmaq bacarığı

  • Verilmiş materiallardan istifadə edərək təhlil etmək və işi yerinə yetirmək bacarığı

  • Komanda daxilində işləmə bacarığı və təşəbbüskar olmaq

  • Mərkəzi Bank qaydalarının tələblərini bilmək

  • MS Office (Excel/Word/Powerpoint və digər) yaxşı səviyyədə bilmək.

I want to work with you

All Applications and CVs must be directed to [email protected]

Thank You!

Your form has been succesufully send

Əməliyyatlar şöbəsinin mütəxəssisi

Thank You!

Your form has been succesufully send

Əməliyyatlar şöbəsinin mütəxəssisi

Thank You!

Your form has been succesufully send

Müasir investisiya dünyasını bizimlə kəşf edin.

Təşəkkür edirik!

Sizin müraciətiniz uğurla göndərildi

Əməliyyatlar şöbəsinin mütəxəssisi

Thank You!

Your form has been succesufully send